A co postavit mešitu na Hradčanech, paní Šabatová?
Ombudsmanka Šabatová se veřejně zastala dívek, kterým škola v Praze zakázala nosit hidžáb. Zákaz je prý diskriminační, protože podle ní je muslimský šátek projevem náboženství navenek.
Je s podivem, že ochránkyně lidských práv, která vehementně hájí muslimské šátky, adopci dětí homosexuály, či přístup zdravotních pojišťoven k datům rodinných příslušníků, stejně usilovně nevystupuje na obranu důchodců, připoutávaných k lůžkům, hladovějících a okrádaných v některých rádoby pečovatelských domech. Ombudsman je ochránce lidských práv, jeho posláním je tato práva hájit. Pokud ale diktuje školám, co smí či nesmí mít jejich žáci na hlavě, pokud lobbuje za soukromé pojišťovny, pak podle mého paní Šabatová lidská práva nehájí, ale zcela nemístně do nich zasahuje se snahou je omezovat.
V případě zákazu hidžábu šlo o muslimky ze Somálska a Afghánistánu a podle Šabatové je škola diskriminovala, protože prý nerespektovala jejich náboženství a zvyky jejich země. Fajn. Zkuste vyrazit s manželkou třeba do Dubaje a vzít ji za ruku na ulici, nebo dokonce políbit, jak je naší běžnou zvyklostí. Skončíte ve vězení. Pokud nebudete sezdáni a budete mít na hotelovém pokoji sex, může být partnerka obviněna ze smilstva. Pokud by se to stalo ne v Dubaji, ale třeba v tom Somálsku, nebo Afghánistánu, hrozilo by jí zřejmě ukamenování. Tak vypadá respekt arabského světa k našemu náboženství a zvyklostem. Přitom oni požadují, abychom my respektovali je.
Paní Šabatové při jejím boji za práva muslimek prezentovat veřejně jejich náboženství nedošla zásadní věc. Muslimky mimo jiné nesmí na ulici bez doprovodu muže, nesmí se cizího muže jakkoli dotknout, nesmí jej vidět nahého, nesmí být s cizím mužem o samotě. Inu, jak s těmito nekompromisními pravidly jejich náboženství chtějí vykonávat praxi zdravotních sester a učit se jí? Takže, ten jejich pokřik o údajném porušování jejich práv zní velmi účelově a paní ombudsmanka ve svém boji za lidská práva muslimek očividně sedla na lep. Což svědčí o její neprofesionalitě. Nač je nám tedy ombudsman, který je laikem a hájí nábožernství, které ani nezná?
Evropa se otevřela imigraci všem, tedy i muslimům. Začalo to prosbami o azyl, o práci a končí to požadavky na stavbu mešit, nošení hidžábu a burek, vypalováním obchodů a domů jako ve Francii, či vraždami jako v Anglii a jinde. Přistěhovalci z „arabského světa“ v Evropě skupují nemovitosti, staví mešity a tak ji nenápadně osidlují, aby později, v rámci „hájení“ svého území , majetku a „práv“ vyhlásili okolí „svatou válku“? Lidé z nearabského světa, kteří respektují a neporušují práva muslimů na jejich území, jsou unášeni s požadavky výkupného, zabíjeni bombami a podřezáváni. Je otázkou času, kdy se to s naším dosavadním přístupem, pseudobojem za lidská práva a stávající imigrační politikou, začne dít u nás.
V Norsku údajně čtyři muslimové znásilnili dvanáctiletou dívku a dostali za to jen pokutu a trest veřejně prospěšných prací. Zřejmě proto, že s ohledem na jejich „náboženství“, kdy je u nich takové jednání s ženami běžné, by byl tvrdší trest diskriminační a potlačoval by jejich práva. Se stávajícím přístupem za chvíli může ombudsmanka orodovat za postavení mešity na Hradčanech., protože dramaticky naroste počet „Čechů“ s muslimskou vírou, jejichž práva bude nutno hájit. Uvítal bych, kdyby ombudsmanka Šabatová hájila lidská práva občanů této republiky, místo obhajování práv muslimů. Přehmaty a vlastní laickostí jí zastávaný úřad degraduje a posouvá jej do role zbytečnosti.
A co postavit mešitu na Hradčanech, paní Šabatová?
(Článek už je starý. Interní diskuse k němu byly uzavřeny.)Žádné komentáře