"Skončíš v márnici, přijdu si pro tvoji hlavu" - a pak se střílí.
V našem státě žije cca 450 000 cizinců a cca 250 000 cikánů. S cizinci nikdo z nás problém nemá, s cikány však ano. Proč? Cizinci s námi totiž nekomunikují s mačetou v ruce.
Máte problém s tím jít si na tržíčku nebo ve večerce či jiném obchodě koupit cokoli od Vietnamců? Myslím že ne, stejně tak, jako s tím nemám problém já. Neměl jsem sebemenší problém v komunikaci s černochy při své vzácné dovolené v Africe, neměl jsem problém si dát pivečko v hospůdce v Karlíně a poklábosit si s černošským studentem (který uměl výborně Česky) a podat si s ním ruku. Nemám problém v obchůdku který je v obci ve které žiji s jeho spolumalitelkou, která je Vietnamka. Vítá mne vždy s úsměvem a pamatuje si, co kupuji. Lokalitám s větším výskytem cikánů se však z opatrnosti vyhýbám. Jsem snad proto, že jsem opatrný, rasista?
Nebudu si na nic hrát, nebudu si hrát na alibismus medií, které zrušily slovo cikán a nahradily jej slovem Rom. V cikánštině prý Rom znamená člověk. Pokud ano, tak přestože jsem člověk, nejsem Rom. Prostě cikán je cikán bez jakékoli urážky. Na slově cikán není nic špatného, jen ho media z jakési nepochopitelné „opatrnosti“ vyměnila za slovo Rom.
Neustále se píše o rasismu vůči cikánům. Je však opatrnost před etnikem, se kterým má tato společnost špatné zkušenosti projevem rasismu? Já vím že většina cikánů nekrade a pracuje, ale jak mám poznat když proti mně půjdou dva či tři, do které skupiny patří? Raději, pokud to jde, včas uhnu. Porovnejme si počet rasově motivovaných násilných činů vůči cikánům (vím o jednom – otřesný případ žhářství ve Vítkově) s počtem rasově motivovaných násilných činů ze strany cikánů vůči nám ostatním. A porovnejme tresty za tyto činy. Dostanou cikáni kteří hodili zápalnou láhev do bytu „bílé“ rodiny stejně vysoký trest jako žháři z Vítkova? Něco tu nehraje, že? Která část naší společnosti se tedy dopouští většího počtu násilných projevů rasismu?
Kdysi jsem měl střelnou zbraň.Legálně se zbrojním průkazem.Pak jsem ji po zralé úvaze vrátil, protože jsem, si uvědomil, že mne její držení v mnoha směrech ohrožuje – už jen tím, že by ji někdo chtěl násilně získat a dále tím, že bych mohl být v případě, že bráním svůj život či majetek nějakým aktivistou obviněn z „popravy“. Proto se snažím vyhýbat konfliktním místům, lidem i situacím. Ale nedivil bych se, pokud by v problematických místech ČR došlo k nárůstu žádostí o zbrojní průkaz. Těžko lze předpokládat, že lidé budou v poklidu čekat až na ně někdo vyrazí s mačetou.
Texty cikánských raperů: ..."skončíš v márnici, přijdu si pro tvoji hlavu, pak zavolám na tvoji mámu,... pak se na ní vrhnu, kudlou ji vyříznu srdce z těla." ….nebo: "Krademe gadžům, oni maj peněz dost," snad nední třeba komentovat, ale o situaci vypovídají dostatečně. Ostatně, nejsou ty texty projevem rasismu? Každý, kdo zaútočí fyzicky na jiného člověka musí počítat s tím, že napadený může mít střelnou zbraň a že se jejím použitím bude bránit. Takové situace se odehrávají během několika vteřin, není čas přemýšlet či se ptát do jaké míry chce útočník člověku ublížit. V takové situaci jedná napadený pudově – brání svůj život a pokud má zbraň, tak vystřelí bez ohledu na barvu pleti útočníka. Není čas zvažovat přiměřenost obrany, protože napadený není jasnovidec a nemůže vědět, kam až je schopen útočník svůj útok vyhrotit.
Pokud se ale v tomto státě mají pěstovat nálady, že obrana je poprava, pokud soudy budou tresty rasově motivovaných činů cikánů proti nám ostatním „překvalifikovávat a snižovat je“, pokud budeme ohrožováni mačetami a pokud bude obchodník který je opatrný před hordou cikánských dětí, které se mu vřítí do obchodu obviňován z rasismu jen proto, že je opatrný a chrání svůj majetek, pak bude možná bohužel těch mrtvých v budoucnu víc.
Jestliže nás totiž nezačne přes opakované sliby chránit a situaci řešit Vláda ČR, začneme se chránit sami. Pokud se současná situace nemá tendenci zlepšit, pokud se dále bude justice bát spravedlivě hodnotit násilí cikánů proti nám ostaním, pak se může stát, že si střelnou zbraň z důvodu vlastní ochrany pořídí více lidí a logicky pak budou v případě napadení střílet. Bez ohledu na rasu či národnost,. A pokud je někdo napadne, nebudu střílet varovné výstřely, ale budu mířit na tělo nebo na hlavu. Nelze očekávat, že bude někdo nečinně sedět s jen doufat, že přežije útok mačetou od zdrogovaného šílence, co si pořídil drogy za peníze z podpory.
V mediích jsme byli cikánskými aktivisty masírováni, že střelba 63 letého důchodce v Tanvaldu byla poprava a dokonce byl tento čin srovnán s popravami Němců za války. Dají media stejný prostor, jaký daly romským aktivistům i pro zveřejnění faktů, že ten důchodce bránil holý život?
Cikánskou otázku nevyřeší jízdenky zdarma, či sociální pracovníci vysvětlující, jak se dostat k lékaři. Je třeba přestat s nesmyslnou plošnou sociální podporou lidem co nechtějí pracovat bez ohledu na barvu pleti, lidem, kteří tuto podporu jen zneužívají a ve stejném duchu vychovávají své děti. Je třeba nekompromisně a hlavně stejně trestat jakékoli projevy zejména násilného rasismu bez ohledu na to, kdo a na kom se jich dopustil a ne tresty jedněm zvyšovat a druhým snižovat. Pokud se tak nestane, pak si ti druzí budou myslet, že jim projde vše a pak se nemůže nikdo divit, že se bude střílet víc.
"Skončíš v márnici, přijdu si pro tvoji hlavu" - a pak se střílí.
(Článek už je starý. Interní diskuse k němu byly uzavřeny.)Žádné komentáře